Uw nota

 

Declaratie van uw behandeling:

 

(Zie onder aan deze pagina informatie over een niet nagekomen afspraak)

 

Er zijn verschillende mogelijkheden

- Infomedics stuurt u een nota waarbij uw vergoeding (indien van toepassing) in mindering is gebracht op het totaalbedrag.

   U kunt er voor kiezen de nota per post of via de mail van Infomedics te ontvangen.


- U ontvangt de nota rechtstreeks (per email of geprint) van ons.

 

Contact opnemen met Infomedics

Er is een ruime betalingstermijn van 4 weken. Wilt u de nota zonder extra kosten in (max. 3) termijnen betalen?

Zo ja, neem dan contact op met Infomedics om hiervoor afspraken te maken.

Voor alle vragen over uw factuur kunt u:

- bellen met Infomedics tel.:036-2031 900 (ma. t/m vrij. 9.00-17.00 uur, lokaal tarief)

- een e-mail sturen naar: rekening@infomedics.nl. Of stel uw vraag via: www.infomedics.nl

 

 

Heeft u vragen en/of opmerkingen over Infomedics, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier

 

of per telefoon (0251-652783).

 

 

Niet nagekomen afspraak:

Indien een afspraak niet of niet tijdig, uiterlijk 24 uur van te voren, is afgezegd, kan de vrij gevallen tijd in rekening worden gebracht in redelijkheid van 0-100% van het bedrag van de voorgenomen behandeling. Hierbij wordt ervan uit gegaan dat in de gereserveerde tijd geen andere patiënten konden worden behandeld of andere werkzaamheden konden worden verricht.
Wij brengen niet nagekomen afspraken in rekening in eenheden van 10 minuten. Eén eenheid kost € 20,-. Als u dus bij een (controle)afspraak van 10 minuten niet komt, dan brengen wij €20,- in rekening. Als u een afspraak van een uur mist, dan zijn de kosten hiervan €120,-. Afspraken afzeggen of verplaatsen minimaal 24 uur tevoren op 0251-652783 (niet via email of het contactformulier, u kunt altijd een boodschap inspreken).
 

 

 



© Copyright 2004-2020 - Tandartspraktijk Karsten